BQ30 monitor kvalitete zraka (CO2 semafor) za kontrolu sitne prašine i zagađenja CO2, kao i temperature i vlažnosti zraka
Odmor od škole značio je odmor, zabavu i neformalnost. Od Corone je sve bilo drugačije. Morate se ponašati u skladu s okolnostima i pokušati učiniti pravu stvar. Normalno je bilo jučer. Stigli smo u promijenjenu svakodnevicu. Zahladi. Nosite maske. Povratak u školu, moći sjediti na starom trgu, pored Marcella ili Dottija. Razgovarajte i učite. Lutajući okolo i još uvijek radeći. Djeca osnovnoškolskog uzrasta imaju iskustva koja ne odgovaraju njihovoj dobi i potrebama.
Vani minus 10 ° C. Udobna klima u klasi. Učinkovitost, kontinuitet, predvidljivost, minimiziranje troškova energije, znanstveno dokazana učinkovitost u suzbijanju rizika od infekcije. Za 30 godina na okupljanju razreda, ova će djeca morati pogoditi tko se krije iza bijele maske s crvenim točkama. Zaštitite život. Nova značenja i nova pravila pojavljuju se u školi i imat će trajni utjecaj na iskustva i sjećanja naše djece. Možda čak i promijeniti ponašanje i redefinirati socijalne vještine.
Djeci je potrebna blizina. Moje desno, desno sjedalo je besplatno ... Zaštitite maske i to je razumno. Pogotovo s našom djecom. A prostori za učenje su očito ograničeni. Učitelji mogu minimalno komunicirati mimikom lica i dodirom i pomoći kad su u pitanju prvi koraci na podu vještina čitanja, pisanja i računanja.
Naravno, prostorni se uvjeti ne mijenjaju preko noći, čak ni tijekom pandemije. Morate se ponašati u skladu s okolnostima i pokušati učiniti pravu stvar. Izračunati su i prikazani centimetri po centimetri, udaljenosti i rute. Pregradni zidovi imaju zaštitni rub naokolo. U svim školama i oblicima škole. Pogotovo kad dođete u novo okruženje, želite i morate ponovno otkriti sve. Pravila se moraju naučiti, a zatim isprobati i uvježbati. Prozori ostaju zatvoreni. Ponašanje, posebno dječje, ne mijenja se jer nevidljivi virusi stvaraju rizike u učionici. Virusi se ne mogu vidjeti, dodirnuti i teško ih je opisati. Učitelji mogu minimalno komunicirati mimikom lica i dodirom i pomoći kad su u pitanju prvi koraci na podu vještina čitanja, pisanja i računanja.
Drugim riječima: od 8:00 do 14:00 i još duže naša djeca nose maske. Zaštitite maske i to je razumno. Komplicirana isprekidana i poprečna ventilacija svakih 20 minuta više nisu potrebne, potreba za energijom se ne povećava, zrak se čisti pouzdano, a ne ovisno o vanjskoj i unutarnjoj temperaturi. Sadržaj CO2 nadgleda se prema potrebi (ovisno o broju ljudi u sobi) pomoću BQ30 monitora kakvoće zraka. Da, maske su dio našeg sigurnosnog koncepta. Osim toga, TAC V + vrlo je tih i otvoreni prozori vole propuštati ulicu i buku u učionicu, osim zraka. Razna državna vijeća učenika također su izrazila svoje razumijevanje zahtjeva za nošenjem maske na satu, ali su također raspravljala, iz vlastite perspektive, da "poteškoće u koncentraciji i komunikacijski problemi idu ruku pod ruku sa zahtjevom nošenja maske na satu".
Djeci je potrebna blizina. U njemačkim učionicama. Samo naginjanje prozora nije dovoljno. Svi prozori trebaju biti širom otvoreni kako bi se prostorija prozračila, samo ispravite rafalnu ventilaciju. Za 30 godina na okupljanju razreda, ova će djeca morati pogoditi tko se krije iza bijele maske s crvenim točkama. Kapa na glavi. Političari sada daju studentima napojnicu: Oblači se toplo. ... Prije godinu dana, teško da bi bilo koji roditelj vjerovao da ćemo ikada čuti takvu rečenicu od svoje djece. 4 dobra razloga za gotovo normalnu učionicu. 4 partnera za sigurnost naše djece. Ali djeci i mladima je teže nego starijima i imaju više životnih iskustava. Ali samo s maskom. Ali oni također mijenjaju pogled na svijet, komunikaciju s drugima i, kako potvrđuju trenutne studije, ne pomažu djeci uvijek da se koncentriraju bez problema. Ali oni također mijenjaju socijalne interakcije. Držite distancu. Zaštitni zidovi od akrilne ploče s aerosolnim zaštitnim rubom Sva pravila koja ne moraju poštivati samo djeca. Stare škole. I ovo je proces koji zahtijeva vrijeme. Razna regionalna vijeća učenika također su izrazila svoje razumijevanje zahtjeva za nošenjem maske na satu, ali su također raspravljala, iz vlastite perspektive, da su poteškoće s koncentracijom i komunikacijski problemi povezani sa zahtjevom nošenja maske na satu". Ili ponesite debele jakne i džempere sa sobom na nastavu. ” Pravila za emitiranje teško je poštivati, smrzavanje je neizbježno, kao i curenje nosa, a cijela stvar jednako je dobra za koncentraciju kao i za potrošnju energije u školama.
Treći sigurnosni partner u školskom konceptu Trotec je visokokvalitetna zaštitna maska za nos i usta. Nosite maske. Manje socijalnih kontakata. I naravno osigurajte higijenske mjere. Fotografije upisa u školu prikazuju djecu s torbama i maskama. Dolazi do čupanja i guranja, prilagodba se ispravlja, a u hladnoj sezoni neke maske obično postanu vlažne i neugodne kada je u pitanju disanje. Čežnja za ovom uobičajenom normalnošću i dalje traje. Više ne radi u uvjetima korone. Što znače takve spoznaje? Da, maske su dio našeg sigurnosnog koncepta. Trebali bismo ih pripaziti i pokušati držati što niže.
Prozirnost i zaštitni rub aerosola na pregradnim zidovima daju malo više normalnosti za školske satove. Eva ili Rita? Za našu djecu, roditelje, učitelje, cijelu školu, kućnu situaciju, vrijeme igranja i sastanke s prijateljima. Čak i ako možete gledati svog susjeda na ispitu iz matematike jer ste mu tako blizu, ništa se ne može dogoditi. Ne radi se samo o zdravlju, već i o socijalnim i psihološkim posljedicama koje pandemija poput Corone može ostaviti iza sebe. Ovako škola radi bez maske. Ali prije svega, vraćamo više ljudskosti u svakodnevni školski život. U svim školama i oblicima škole.
To sprječava brzo širenje aerosola. Osmijeh, ohrabrujući pogled, strog izraz ... signalizira da trebamo komunicirati i koji su posebno važni za djecu u svakodnevnom učenju. Energetski osjetljiv i dobar protiv hladnoće u učionicama. Ovaj je učinak u korelaciji sa socijalnim položajem i prihodima roditelja. Udaljenost je redoslijed dana. Mnogi argumenti za TAC V +. Poprečna ventilacija, tj. Stvaranje prolaza, bilo bi idealno. I usput, više se nitko ne mora smrzavati. Matematika je zabavna i zimi.
To je moguće s visoko učinkovitim pročišćivačem zraka TAC V +. Ali ne bismo smjeli zaboraviti da imamo posla s djecom. Čim učenici ili nastavnici napuste zaštićenu zonu iza prozirnih pregradnih zidova s okolnim rubovima aerosola, mora se upotrijebiti maska. I ovdje se ne bi trebalo štedjeti, već bi škole trebale biti dostupne kvalitetne maske. Tako lekcije rade s maksimumom normalnosti i minimumom pravila.
Uz trajno pročišćavanje zraka, svi zaposlenici moraju otvoriti prozore u uredima od vrijednosti CO2 od 1000 ppm radi prozračivanja sobe. Korištenjem sobnih pročistača zraka to nije apsolutno neophodno za snižavanje koncentracije aerosola. Međutim, time se također izbjegavaju pretjerano visoke vrijednosti CO2 u sobnom zraku, što može narušiti dobrobit i sposobnost koncentracije. Nadgledanje sadržaja CO2- vrši se prema potrebi (ovisno o broju zaposlenih u sobi) pomoću monitora za nadgledanje kakvoće zraka BQ30.
Spriječite izravan rizik od zaraze česticama aerosola i napravite maske u učionici uglavnom suvišnim
Učinkovito i pouzdano minimaliziranje neizravnog rizika od zaraze. U njemačkim učionicama.
Čim se zaštite zone, na stazama u stanci, prilikom presvlačenja, maska za usta i nos pruža sigurnost.
Kada se mora ponovno provjetravati? Monitori kvalitete zraka pokazuju kada su udio CO2-koncentracija sitne prašine i aerosola u zraku u sobi preveliki.
Bilo da se radi o školama, vrtićima, restoranima, kulturnim radnicima ili slobodnjacima - kako bi se tehničkim rješenjima suprotstavile pandemiji korone, savezna vlada i države podržavaju ulaganja u pročišćivače zraka visokih performansi s nekoliko programa financiranja. Naša stranica s informacijama daje vam ažurni pregled saveznih i državnih programa financiranja koji sadrže koronavirus SARS-CoV-2 uz pomoć tehničkog pročišćavanja zraka u prostorijama. Kupite jedan ili više pročišćivača zraka Trotec visokih performansi i iskoristite prilagođeni program financiranja za vaš projekt. Ovisno o državi i industriji, moguće je financiranje do 100% troškova stjecanja. Ispunjavanje zahtjeva za tehničkim podacima i svojstvima definiranim u odgovarajućim smjernicama za financiranje osnovni je zahtjev za odobrenje financiranja. Kupnjom TAC V + na sigurnom ste. TAC V + u svim točkama odgovara smjernicama za financiranje pročišćivača zraka.
U svom informativnom listu PHYSIKonkret, istraživačka tvrtka bavi se akrilnim staklenim pregradnim zidovima tvrtke Trotec i prednostima mobilnih pročišćivača zraka visokih performansi u smanjenju aerosola opterećenih virusima u unutrašnjosti. Lutz Schröter, predsjednik Njemačkog fizičkog društva, objašnjava probleme ručne ventilacije i, kao alternativu, preporučuje upotrebu pročišćivača zraka visokih performansi s H13 ili H14 filtrima u skladu s EN 1822 kako bi virusno opterećenje bilo zatvoreno sobe na niskoj razini.
Sažetak članka:
Stoga je fokus istrage bio na ovome iz Instituta za mehaniku fluida i aerodinamiku Sveučilišta Saveznih oružanih snaga Münchenpod vodstvom prof. Christian Kähler proveo je studiju o ispitivanju učinkovitosti predstavljenog koncepta zaštite u različitim prostorijama škole.
Rezultati ispitivanja pokazuju da se s mobilnim pročistačima zraka mogu postići dobre performanse filtriranja čak i u vrlo različitim sobnim situacijama. Direktni rizik može se učinkovito smanjiti od zaraze pomoću prozirnih zaštitnih zidova s okolnim rubovima . Osim toga, dokazano je da takvi zaštitni zidovi nemaju negativan utjecaj na rad filtra.
Međutimprema studiji volumen protoka sobnog pročistača zraka mora biti najmanje šest puta veći od volumena prostorije, tako da se može postići teoretska brzina izmjene zraka od 6. Uz to, HEPA filtracija mora biti najmanje klase H13, bolje H14.
Naši pročiščivači zraka TAC visokih performansi zadovoljavaju oba zahtjeva i na taj način nude pouzdanu zaštitu od infekcija u učionicama i slično korištenim interijerima, posebno u kombinaciji sa pregradnim zidovima od akrilnog stakla s aerosolnim zaštitnim rubom.
U "Vodiču za sigurne školske lekcije", koji je dostupan u PDF-u, i sami možete vidjeti kako je jednostavno implementirati koncept sigurne higijene u škole. Vodič sadrži "upute" za primjenu higijenskog koncepta koje je profesor Christian Kähler preporučio za škole, znanstveno dokazane činjenice o riziku od infekcije u učionici i tehnička rješenja za smanjenje rizika od infekcije u učionici na minimum. Preuzmite PDF izravno ovdje:
Da bi se dokazalo da se sobni zrak može vrlo učinkovito filtrirati mobilnim pročišćivačima zraka u sobi, čak i ako je u sobe ugrađeno mnogo prozirnih zaštitnih zidova, mjerenje su izvršili prof. Kähler i njegovi zaposlenici na Sveučilištu saveznih oružanih snaga u Münchenu u gimnaziji Obermenzinger. Rezultati pokazuju da se čak i u najnepovoljnijem položaju sobe s najvećom udaljenostom od mobilnog pročišćivača zraka u sobi može postići vrlo visok učinak filtra, koji gotovo doseže teorijsku vrijednost (7,8 promjena zraka na sat umjesto teorijskih 8). Povremena kritika da ovi zaštitni zidovi značajno smanjuju učinak filtra pokretnih sobnih pročistača zraka pobija se kvantitativno.
U ovom videu prof. Kähler pokazuje kako učionice moraju biti postavljene i opremljene kako bi se smanjio izravni i neizravni rizik od infekcije SARS-CoV-2.
Da bi se dokazalo da se sobni zrak može vrlo učinkovito filtrirati mobilnim pročišćivačima zraka u sobi, čak i ako je u sobe ugrađeno mnogo prozirnih zaštitnih zidova, mjerenje su izvršili prof. Kähler i njegovi zaposlenici na Sveučilištu saveznih oružanih snaga u Münchenu u gimnaziji Obermenzinger. Rezultati pokazuju da se čak i u najnepovoljnijem položaju sobe s najvećom udaljenostom od mobilnog pročišćivača zraka u sobi može postići vrlo visok učinak filtra, koji gotovo doseže teorijsku vrijednost (7,8 promjena zraka na sat umjesto teorijskih 8). Povremena kritika da ovi zaštitni zidovi značajno smanjuju učinak filtra pokretnih sobnih pročistača zraka pobija se kvantitativno.
Mogu li pročistači zraka ponovno omogućiti normalan svakodnevni život u školama? Bavarska radiodifuzna korporacija izvještava o profesoru Dr. Kähler je razvio koncept zaštite korone za škole.
Stanje mirovanja
Alternativno u isporuci
nije raspoloživo